Jövünk, megyünk, látunk, alkotunk, kóstolunk, játszunk, élünk. Négyesben.

Zsebes-autós falvédő

2015/04/13. - írta: Utazunk már

Szerintem minden sajátkészítésű alkotásnak van története. Ez a történet akkor kezdődött, amikor az apró autók elkezdtek szaporodni a gyerekszobában. Kitaláltam, hogy varrok egy olyan tárolót, aminek sok zsebe van és sok minden elfér benne, meg persze könnyű belepakolni. Épp közeledett a kisfiam 4 éves születésnapja, hát gondoltam ez lesz az ajándék.crw_7193f.jpg

Ez az első saját méretezésű, formailag általam tervezett munkám. Bár nem minden sikerült tökéletesen (helyenként a méretezés nem volt pontos, a zsebek felvarrása pontatlan stb.), én azért nagyon elégedett vagyok vele :). Az autókat a Kidsquilt Poppa's digger és Traffic Jam mintája alapján készítettem. Batikot, valamint mindenféle maradék anyagot használtam hozzá.

Kiemelném, hogy  minden egyes darabkát kézzel applikáltam fel. Ettől időnként úgy éreztem, hogy elment az eszem :), de mint minden ilyen végül megérte. Megpróbáltam géppel is, de gyakorlat hiánya miatt, jobbnak láttam ezt abbahagyni. Nagy volt a boldogság és a mai napig a gyerekszoba fiú-részlegének fő darabja, nagyon jól bírja a gyűrődést. 

A blog teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, melynek felhasználása kizárólag engedéllyel lehetséges.

Amennyiben tetszett a cikk, kövess a Facebook-on is!

Címkék: DIY Varrás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazunkmar.blog.hu/api/trackback/id/tr77357496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása