Jövünk, megyünk, látunk, alkotunk, kóstolunk, játszunk, élünk. Négyesben.

Babahordozó "kis anyukáknak"

2015/02/24. - írta: Utazunk már

Képeket nézegettünk és a kislányomnak feltűntek azok a képek, amikor még kicsi volt (mert most olyan nagy, hiszen már 3 éves) és még kendőben hordoztam. Mondogatni kezdte, hogy ő is szeretné úgy vinni a babáit és a kedvenc plüsseit. Akkor jött az ötlet, hogy varrok neki egy hordozót. img_9708c.jpg

Elkezdtem nézelődni a neten és a sewbossi.com-on találtam is egy egyszerű, jól érthető útmutatót, amit végig követtem a hordozó elkészítése során.

Két részletet azért megváltoztattam a terven: egyrészt kb. 1 cm-rel nagyobbra rajzoltam a sablont, mert szerintem így jobban ül benne a baba, másrészt pedig a vállpántok felső részét még kifordított állapotban bevarrtam az előlap és a hátlap közé.

f1276000.jpg

f1287928.jpgAmennyiben te is szeretnéd elkészíteni, de gondjaid vannak az angollal, írj bátran, szívesen segítek.

A madárkás anyagot a hawthornethreards.com-ról rendeltem egy ruhácskának, némi többlettel, de még annak az elkészítésére nem került sor. Vigyázat, az említett weboldal rettenetesen veszélyes hely az anyagok szerelmesei számára!!!

Mini-nagylányom azóta is nagy örömmel hordozgat benne mindent: babát, majmot, plüsskutyát stb.img_8223b_1.jpg

Címkék: DIY Varrás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazunkmar.blog.hu/api/trackback/id/tr297210491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása